Můj zážitek při zasvěcení do Shambally 12.8.2015

02.10.2015 16:54

..tedy co jsem cítila. Nejdřív teplo jak proudí celým tělem, potom jako by od spodku až po hlavu něco vnitřkem prolézalo přes břicho hruď až na temeno.Potom jsem rostla hrozně do výšky a Poté jsem viděla louku u lesíka, vše bylo krásně zelené a mírumilovné. Bylo tam spousta světlých bytostí já klečela a jeden muž s bílými vlasy a vousy mi přes hlavu navlékl nějaký náhrdelník.

Potom jsem cítila jako by mi někdo obkroužil hlavu, bylo to příjemné a jako by sundal vršek a dovnitř se mi vlévala energie nebo co jako do trychtýře. Potom jsme spolu stály u velkých dveří vy jste zabušila a ty se otevřely. Byl to tentýž chrám nebo co , kde mě předpřipravovali, jak jsem psala dříve. Byl tam zase ten muž co mi dával náhrdelník a pořádně jsme si prohlédli hlavně přívěšek kladl na to důraz. Byl to kousek křišťálu ve tvaru slzy byl zasazen, nebo spíš lehce olemován zlatem. Říkal že je pro mne důležitý že ho budu k práci hodně potřebovat a využívat a na to jak přijdu sama. Vedle stál stůl a u něho vysoký muž také s plnovousem a na stole ležel plátek zlata z kterého jakoby vyloupnl krásný jemný lehoučký proužek byl dírovaný vzorkem, nevím jak to říct, obtočil mi ho kolem levého zápěstí s tím že je to znak mé Shambally...?? No potom jsem trochu podřimovala. Vzbudilo mě zaťukání..to se mi často stává když spím že mě vzbudí zaťukání na dveře, nebo skříň nebo okno, nebo někdo vyslovuje moje jméno...tak jsem vnímala dál ohromný tlak do hlavy-příjemný a tlak a tepání v místě 3. oka..minimálně poslední rok se mi stává že když se přes den natáhnu tak mám ten pocit v místě 3. oka tlak vibrování, tepání a dost silně,ale jenom přes den, když jdu spát večer tak nic. A pořád dokola tlak v hlavě a za krkem a ve 3. oku, bylo to dost dlouho a potom jsem viděla otevřít oko - bylo zelené..A v tu chvíli mi hlavou prolétla myšlenka že ten krystal má být používán nějak společně s tím okem. Potom jako by se mi vzdalovaly dveře zahalené v oblaku a ten muž s bílými vlasy a vousy se loučil a kynul mi a říkal ať vše využiji podle nejlepšího svědomí mírumilovně a s láskou, že kdykoliv budu potřebovat pomoc stačí říct. a vzdalovalo se to až zmizel...Potom jsem cítila tlak na hrudi (mám astma) byl to příjemný ale silný tlak a ten se pomalu proléval až do plic až zmizel a objevil se znovu v břiše nad pupkem, tam mívám bolesti někdy. No a potom už takové doznívání všeho...a potom jsem slyšela jak přišel manžel....