Důkaz vědomého tvoření

02.10.2015 09:34

Chci se svámi podělit o zážitek vědomého tvoření.
Učím se to a zatím moc velké výsledky nemám, ale to přijde. Asi před 3 týdny jsem meditovala před spaním. Chtěla jsem navštívit Shamballu, ale těsně přede dveřmi jsem byla nasměrována jinam. Ocitla jsem se v jakémsi prázdnu, vesmíru či co. jen já a nic....a přišla mi myšlenka že jsem schopná stvořit cokoliv...jak psal Lobsang Rampa v jedné ze svých knih , že vše je tvořeno ze stejných částeček, atomů a záleží jak jsou nahuštěny, tak se nám zdá něco tvrdší a něco ne, neumím to teď v krátkosti popsat, no a já si uvědomila že když ty částečky zhustím -jako kdybych pracovala s hlínou nebo jakoukoliv modelovací hmotou....nahustím jí z prostoru do pevného materiálu, toho jaký právě chci...na zkoušku se mi v mysli objevil knoflík, nevím proč zrovna knoflík, ale představila jsem si ho a jak se zhmotňuje. Myslím na něj - bude ani velký ani malý, takový obyčejný bez ozdob, obyčejné dírky, barva, růžová, fialová nebo světle vínově červená, něco mezitím. Držím ho v ruce a říkám zítra ho někde objevím....Potom jsem se vrátila do reálu a šla spát. Druhý den jsem už si to nepamatovala, zapomněla jsem. Jdeme s dětmi odpoledne do města k rybníku krmit kapry a kachničky. Když jsme se vraceli tak mi padne zrak na zem a vidím knoflík. Říkám jé hele nějaký knoflík, Potom mi to docvaklo, zvednu ho a užasle koukám že to je přesně ten co jsem stvořila, barva, tvar, dírky, byl to on...To je pro mě můj malý důkaz že jsme tvůrci svého života...a nic není nemožné. Bude za tím ještě spoustu práce ale to dáme, že jo??